Yeah!

Heej, igår hade jag sjukt kul först så sov anna över från lkölrdan till söndagen sen drog vi till annas skola och träffa dimman och vi flummade XD sen så gick vi runt och sen så gick vi hem til  hnom innnan hans träning ,men vi stack direkt eftert 10 min och gick till någon jättestor park och så träffade adam och jag typ trodde anna hade tagit mina solglasögon men jag hade dom på mig xD men sen åkte vi hem för vi va hungriga eller vi gick av i liljeholmen och gick hem fast inte i jättebranta backen iaf. sen kom jag hem åt mat och badade och sen somna jag med lampan tänd efter jag städat rummet och vakna runt kl 3 och ba jag ahr sovit 5 min och sen ba oj kl e typ 3 så släckte jag och somna om men jag sov inte spec bra... :/ i skolan så sydde jag fel på syslöjden och sen på engelskan så va jag asflumm och josefin tyckte jag va lite skumm XD haha och sen så städade jag råttburen när jsag kom hem till mamma och så bar jag några jättetunga saker till nån lampa från skolan och jag fick typ jätteont XD haha men nu skas jg plugga till idrottsproet imorn på massa sexiga muskler XD haha nääe skojja men muskler e det.. puss och kram <33

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hahahaha ja , Kosåff sprang till mig i ren panik på engelskan igår och bah "IDA ÄR LÄSKIG!!!!"

2010-05-11 @ 19:06:52
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0