Shopping :D ♥

Heej alla snyggingar idag så har hela dagen varit för jävla najs asså skolan så hade jag och mina älskade kompisar jättekul och fotade massor och så fick vi sluta tidigare från elevens val och det va bra :) sen träffa jag anna och vi åkte in till stan och shoppade :D och vi träffa två av finnalisterna i anna anka söker assistent och det va han blonda och blonda tjejen :) dom va jättesnälla och fråga vem jag hejade på :) och jag sa typ båda ;) och så tog jag kort på dom ska sno mammas mobil och ladda över bilden bara, sen så köpte jag massa saker jag lägger upp bilder på det.

aprikos topp H&M 149 :- randig tub topp JC 149:-

Shotrt och linne gina tricot 199:- och 129:-

helblommiga strumbyxor H&M 79:- örhängen bikbok mascara H&M lösögnfransar H&M.

Sen lite bilder från lunchrasten :)

jossans finaste armband

denhär bjuder jag på min sexiga pose på en söt sköldpadda (A)

blommor som e rooosa! jag överdriver med rosa kläder :P
och allt annat som e rosa..

bilden på mobilden damopar så jag kan inte ladda över den :/ kej men puss o h kram får den en annan dag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0