Shopping

Heej alla gullungar jag har vari tlite off på bloggen men det har juh varit så jävla bra väder och sen har jag vart borta så jag har inte hunnit blogga men det e fett skönt att inte sitta vid datorn alls på en eller två dagar ;) Jag har köpt skolavslutningsklänning :D inte vit dårå men den har massa volanger och sen ett rosa linne och rosa långärmad tröja eller typ korall och armbandslös bh och typ inget mer :p
typ dethär linnet :P


Och denhär den e mkt finare i verkligheten ;)

klänningen finns inte på ginas hemsida men det e grålila milerad och finns bild på i förra eller förrförra fridatidningen ;)  och bh e  vit och jättegullig spets ;) som inte heller finns på lindex hemsida ;P

okej oxch festen va lite seg i början men det blev helt okej sen hanna e väldigt snäll och så och sen åkte alla typ till chicago eller nått sånt men det va nått dansställe och jag har typ lärt mig dansa lite lindyhopp det ser skitsvårt ut och jag ba typ gick lite :p okej typ hopp/sprang skitfort :P haha men det va kul faktiskt och jaa annars så har det varit underbart idag vi hadfe picnik och åt glass och nu ska jag dra pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0