Nytt rum ! :D

Idag sov jag jättelänge och sen ducha jag typ 40 min :P och så kom farmor sen har vi städat ocvh rensat ur min och min syrras rum (eller hjon har fått pappas rum) och sen har vi taqit bort min lorfsäng så nu har jag äntligen en vanlig säng där , det tog hela dan typ men det har blivit jättefint och det  är bara några lådor kvar att rensa ur ;) och karnske ta bort en hylla när vi blivit av med min gamla säng;)  sen så har jag haft bajsont i magen okej jah har ätit alvedon och ipren så nu har jag inte ont längre, annars e jag jättetrött och orkar inte ladda upp videorna från grönan karnske ska dit igen nästa onsdag ;) Sen ska vi beställa en rund fluffig matta och en helkroppsspegerl till rummet imiorn och så ska jag till nån jag vet inte riktigt men det blir säkert kul, nu sak jag snart sova igen  för jag e jättetrött, puss <33 :***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0