Najs helg!"

Heej bloggen jag har inte bloggat så mkt för jag har varit på landet och vi har ingen dator.. Min älskade syster janina fyller år imorgon och hon hade fest i helgen och det va jättekul:D även fast min mamma kom och kollade till allt kl 1 på natten ;) här kommer lite bilder puss <33

jag och felicia :D

felicia, janina, clara, erica och sara

janina, clara sara

jag, erica och sara

jag

janina, JB, felicia

clara, felicia janina

janina och clara

JB och felicia'

snubben som sov halva festen och litauen

philip/filip, och massa andra jag inte kan namnen på puss och kram kan lägga in fler bilder son om jag hinner puss askul tack janina :D <33 och grattis i förskott 2 timmar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0