Mjeoouw.. hej

Heej alla bloggläsare ;) det va fett kallt idag och jag hoista jättemycket efter lunchen :S efter skolan så åkte jag till mamma och packade massa saker och sen åkte jag till pappa och lämna allt och sen åktre jag till skärholmen och bytte en klänning typ till en mindre storlek och sen när jag kom hem så åkte jag och pappa och hämtade min spege och matta men spegeln va traasig så vi sak byta den, i veckan har jag 2 prov och ett läxzflörhör jag e såå trött på skolan men om två och en halv vecka ärt det fan sommarlov! på lördag ska jag och några kompisar till grönan :D och skulle kolla på justin bieber men han ska tydligen inte dit längre :/  men nu sak jag kolla på fler bilder från festen på facebook ;) haha puss och kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0