Kallt och blött

Idag tvingadeb jag mig upp kl halv nio för vi skullle ha loppis och samla in pengar till klassresan det va segt i början för jasg va först och sen så va dom första 4 timmarna roligast och dom 2 sista ap sega och ajg frös ihjäl fryser nu med men jag hittade en jättegullig grej till min mamma till morsdag och sen så drack vi varm choklad andra passet jag matilda, sofi, nicki, petra, rickard och henrik anton frös tydligen inte :S haha eller så gillar han itne varm choklad det va iaf jävligt kallt och tack att mamma och pappa tvingade med ett par vantar ;P sen fick jag massa godis av min mormor och det va ju helt oväntat för jag ville bara ha tugggummi men jag fick proppa ner allt i min pytteväska men den höll... sen åkte jag hem kvart i 4 och åt mat och nu e jag jättetrött ska kolla åp film och sen sova tror jag för imorn ska jag ta hål i örat ;D puss

Kommentarer
Postat av: evelina

jo men det kan jag nog göra någon dag! :)

2010-05-08 @ 20:48:39
URL: http://mentufft.blogg.se/
Postat av: Johanna

Var du där hela dagen???

2010-05-09 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0