Jag blir så jävla lack!

Asså jag hatar när folk lånar saker från en och aldrig lämnart tillbaka dom! seriöst man kan inte låna en tröja i över 2 månader, man kan inte ta folks kläder och prylar asså seriöst lämna tillbaka mina saker dom försvinner inte bara pang poff och vem annars skulle det vara om inte du? nee juste ingen du är den enda som haftsån tillgång till mina saker och jag vill fan ha tillbaka min t-shirt, linne, ipod och pengar! du kan fan inte bara komma och sno dom sakerna!
va tvungen att skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: Pytte

varför använder du samma bilder i typ alla inlägg, kan du inte ta nya eller, fett fail

ajaj bra blogg iallafall

2010-05-26 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0