Hemma från skolan

Nu är jag hemma och jag sak väll ta och  gora läxorna tidigt för en gångs skull jag gör dom alltid mitt i natten XD och sen har jag ju hemkunskapsprov på fredag också ;) Jag har också suttit och funderar på vilken skolavslutningsklänning jag sak ha en vit ska det iallafall vara ! jag provade två från bikbok igår men jag vill helst ha massa volanger så TIPSA OM ALLA VITA VOLANG KLÄNNINGAR du vet puss!


Denhär provade jag fast vit men det gick nästan hela vägen ner till knäna :/

Denhär provade jag också men axelbanden var lite för långa och så e det för taight *stavning*

Denhär från H&M också men den är ju inte vit fadst dett fanns en vit i stl large men jag har ju xs lite skillnad XD


Kommentarer
Postat av: Annica

http://www.efashion.se/product_info.php/cPath/48/products_id/6202?osCsid=51f4ffa3d2cc962050f89ae2b846806c



kanske något för dig. :)

2010-05-06 @ 21:56:07
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0