grönan!

imorn slipper jag skola :D och på fredag med oc idag efter skolkan så åkte jag anna och adam till grönan och jag har fått guldkort :D någon som vill åka dit nån dag :P XD men åkbandet e jättefult gulbrunt vågrandigt haha okej men ändå nu har jag skitont i halsen för jag har skrikigt mett mycket och jag va en burk ifrån att vinna 1:a pris på  att välta burkar :/ jag fick däremot heller ingen rosa MJ hatt det fanns bara gröna och silvriga så jag tog en silver och nu e jag skittrött ska slagga snart imorn kommer farmor och så karnske vi kan köpa skolavslutnings klänning ;) puss och kram alla glöm absolut inte frågestunden! imorn kommer bilder och karnske filmer från grönan det beror på om jga lyckas ladda över dom till datorn... puss och kram på er <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0