grönan!!!

igår va jag på grönalund med anna och det va jättekul och så disikerade vi lungor och hjärtan på non och hjärtat va skitääckligt men lungan va mjuk och så men lite äckligt och så fick jag två armband av nicki taaack! :D när vi typ va på grönan så ramla en gubbe i övergångsstället det va scaray och så svimma en tjej på frönan vid extreme och det såg också läskigt ut :S jag kan karnske ladda upp filmerna från disikeringen om jag lyckas :P och idag så började jag kl 9 ist fär 8 :D vi dansade foxtrot, vals och bugg det va fett äckligt att man inte fick välja kille själv alltid och jag hamnade med flera scary med handsvett :/ men det va kul ändå sen så gick vi tbx teh skolan och åt lunch och så sprang typ 66 av 125 elever  men det va bara jag och karnske 5 till tjejer och massa killar som hade bild så jag satt med max, oliver, peter och anton och jag fixaa min låda med rosor och den e skitful dårå men jag karnske får bra betyg ändå (A) tihihi. sen har jag haft bajsonti huvet men inte läängre för jag har tat huvudvärkstablet och nu e jag hos kicki och vi sak grilla hamburgare fett nice! :D och jag har fått ett par nya  bellerinaskor och ett läppglans och en ögnskugga på rea;) nu ska jag ut och käka så puss och kram <333 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0