frågestund

Okej nu är frågestunden över men jag tycker ni skulle kunna vara lite bättre på att ställa frågor ;) haha men det ni som ställt frågor tack tack :)

hur många läsare brukar du ha?
- Det är lite varierande rekordet är ca 70 st men en vanlig dag karnske 12-20.

varför skaffa du blogg?
- Jag skaffade först en annan blogg men jag gjorde en ny för den innan va lite fail och jag skaffa blogg för att mina vänner hade det och jag ville också;)

vilka andra bloggar brukar du läsa?
- Jag brukar läsa mina vänners bloggar och några andra ibland så läser jag lite kändare bloggar men det är roligare med mindre kända ;)

favo färg?
- Jag gillar rosa vitt och svart;) men mest rosa

vf börja du blogga?
- För att mina vänner bloggade/bloggar.

favvo film?
- Nördig jag är Twilight men jag gillar de allra flesta filmer jag ser så jag har ganska många som jag gillar;)

favvo djur?
- Hund tror jag men jag gillar ju råttor också men hund e lite större och roligare;)

va vill du bli när du blir stor?
- Reseguide ;) eller i nödfall dagisfröken

vilken e din favvo blogg?
- Jag har ingen favoritblogg faktiskt nu när jag tänker på det men om jag tänke ett tag så kommer jag säkert på min favorit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0