jag har hjärnsläpp när det gäller rubriker (A) s¨det blir så söta hjärtan ch massa konstiga hej fraser , skolan har varit jobbig först skulle vi springa på berget och leka kulllek och sen nån skum brännboll och jag blev jätteyr efter att varit på innelaget och det va ju varmt också, först blev hela världen rutig eller som när man inte får se ansikten på folk och sen hala världen gulaktig typ en ful siepa ton och så mådde jag lite illa men jag kände mig lite sjuk på morgonen också men jag sket i det och sista lektoinen va faktiskt kul men jag somna typ för jag va såå jäävla trött och så känns det som jag har nått tjockt i halsen och det e jobbigt att andas och så har jag huvudevärk men jag har väll druckit för lite och så har jag fortfarande ont i benet eller jaa vad man ska kalla det en sträng eller nått men jag måste tfvinga mig till skolsköterskan och hon får kolla på det inte för att hion kan ge mig nått :P aaa dethär inlägget tänkte jag skulle bli kort dårå men e inte klar haha. Nu sak jag typ äta och sen ska jag dra till anna och jaa.. vad vi ska göra vet jag inte men måste föördriva kvällen lite, annars e det skitbraväder :D och imorn ska jag ha strumpbyxor annars dör jag :P puss och hej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0