Tjaoo

Hej hopp allesammans idag vakna jag halv åtta och skulle ut med hunden :/ nt kul sen sov jag vidare på soffan
sen fick jag handla frukost till min syrra, :O
sen åkte jag och en kompis och skulle köpa lute nagellack ;) jag köpte 4 st depend , dom är inte sä himla dåliga om man har över och underlack ;)
sen köpte jag också ett par solglasögon från lindex ;) med lite mönster på och så köpte jag en ny mascara och puder men jag vet inte om det var för ljust och så karnske ska byta ;) sen köpte jag ett par leopard örhängen och sen åkte vi in till stan och sulle byta en sak och då hitta jag e as snygg västa för 100 spänn som också e min ! :D
sen åkte vi hem till mig och målande naglarna.
Här är min lillasyrras naglar , vattenmeloner ;)


Och mina naglar rosa med glittertoppar och en stjärna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0