Tjooo

Okej nu har jag dushat och fixat mig i typ 2 timmar :P haha XD och gått ner till Willys och köpt billy pizza ;P och nu sitter jag och äter en vällidigt nyttis billy pizza med fun saft som också e sååå nyttigt och i ett coca cola glas från donken ;P och deras mat e ju skitnyttig ;P hahha  nej skojja inte speciellt nyttigt dårå men ändå XD jag e bara lite sjukare än vanligt ;)
okej men puss ohc kram ha en bra förmiddag och gå ut i solen där det e plusgrader och snön e nästan helt borta och jag kunde gå ut i jättetunna strumpbyxor utan att frysa :D våren e här!!



Anna :P haha va tvungen XD jagg äger på att fixa annas hår och smink ahenne XD eller inte sminka då emn ändåå! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0