tja!

Heej alla glada människor idag har det varit en fantastisk dag!  jag har höjt mig i idrott Vg fast jag är en lat hösäck och bild MVG och typ såå. igår hann jag inte blogga för jag var upptagfen och stannade jättelänge i skolan och gjorde klart min bild men det var klart värt ett mvg :D just nu känner jag mig extremt trött och vill bara sova och absolut itne gå tills kolan imorn börgar fan kl 8. Jag vill ha löshår för en tjej på en blogg har skaffat det (A) hahah okej men idag va jag i skolan 4 timmar :D och lagade choklad mousse och fransk tomatsallad till niornas bal och fatta det e fan bal om ett år! :O fyfan asså va fort det va inte länge sen jag kom in i klassrummet med en färglad syggsäck och va jätteblyg för att börja sexårs och nu sitter jag här 14 år och bara ett år kvar i grundskolan fyfan va najs! och jag måste fixa praoplats till nian funderar på reseguid, frisör, dagis eller karnske designer. men vafan vet jag ska fixa fort så jag slipper göra det i sista sekunden imorn e det typ sista riktiga skoldan och jag ska ha klänning på mig (A) johanna lovade att ha shorts harar att visa benen fast dom inte är jättebleka eller tjocka har bara problem med det. hihi. Efter skolan så gick jag och johanna hem till henne och vi bakade cupcakes första gpngen det va typ bara socker :P men gott sen åkte jag hem och träffade en hemlig person som 3 pers kan gissa (A) hihi, vi hade det kul och så jag käner ett stort behov av att köpa en byxdress faktiskt och en blommig tunika och en midje kjol och typ en adidaskofta med rosa ränder och typ så... nu ska jag ducha lite snabbt och sen sova för jag e bajstrött och börjar jättetidigt imorn och ska städa  dom skitäckliga hemkunskapssalarna :O spyr!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

MEN SERIÖST JAG TVINGAR DIG SNART ATT BÖRJA SPRINGA I KLUBB!

2010-06-08 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0