Tja!

heej hoppas ni inte blir missnöjda med ett inlägg om dagen, för jag kan inte blogga mer än så tills på söndag...
Men idag så väckte min syrra mig halv 11 och ja ba neeeej , jag fattar inte grejen med att väcka mig?? det är sjukt jobbigt och jg vill sova länge det är ju seriöst sommarlov! men så satte jag på mig mn nya bikini ♥ och gick ut och la ig på någon skum filt/madrass vettefan va det va men jag fick nästqan ingen färg för de kom bara massa moln och när dom va borta skulle vi åka och panta burkarmen det va fett bra för jag och min syrra fick 547.50:- och dela på och nästa vecka kan jag köpa väskan tihihih men puss och godnatt nu ska gå hem nu <33

Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: åh det lät mysigt :) har också haft sol idag?

2010-06-17 @ 23:05:57
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0