Myggbett???

När jag kollade på mina ben igår innan jag somna (eller okej jag va vaken ganska länge efter det men ändå) så va det typ ett rätt bett som inte kliade men ändå och nu när jag kollade lite bloggar så hittade jag några till och sen kollade jag på mina ben och hittade typ 100 st eller nått dom kliar inte och måste ha kommit igår när jag va vid sjön för det va mycket myggor där men det skumma är att jag hade jeans på mig! det satte sig myggor på byxorna men ändå dom kan väll inte komma igenom jeans tyg? :O här kommer bilder på alla myggbett jag hittade och igga dom vita prickarna jag fryser.
Lite skummt asså:S

Kommentarer
Postat av: Jonas

SKABB?!

2010-06-15 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0