Heej♥

Heej , imorse vaknade jag typ halv elva men har sovit sjukt dåligt eftersom jag har vert jättesvullen i halsen och skitsvårt att andas och igår kväll också typ som att andas genom karnske 2-3 sugrör v et ite riktigt men det är obehagligt och det har varit så mer eller mindre under hela dagen och det är fortfarnde så, men annars så har jag typ packat och åkt till landet och sen åt vi thai-mat och det smakade ingenting om äggnudlarna eller vad det va... men annars va det mysigt och dom som jobbade tog kort på mig och min syster. Nu e jag hosgrannen och bloggqar lite för att inte få värsta bloggtorkan :P okej  emn puss och kram bloggar mer imorn <3

Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: ja men eller hur, dom är as fina :)

åh tack så hemskt mycket :')

vad har du hittat på idag då?

kram

2010-06-16 @ 21:15:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0