Tjena idag hade vi klassens dag och det va kul jag slog akitlångt (för att va jag) och det va skittkul :D sen badade halva klassen inte jag för jag hade inte köpt bikini då och hade inte med gamla och kände inte dör att bada i mina kläder, jag har iaf märkt att jag har bränt mig på näsa men sanrt ska jag ducha och sen ska jag måla naglarna och sova och sen jippie skolavslutning :D Fan va najs asså! Sen ett år kvar i grundskolan och sen gymnasium och sen karnske vidareutbildning och sen jobb och sen pension :D asså dethär kommer bli den bästa sommaren i hela univerum! sen drog jag och jossan till stan och shoppa lite jag lämna tillbaka linnet och köpte det som är här under ;) okej men nu ska jag ducha och sova typ puss och kram <33


jag vet inte om ni ser men det är ett spetsigt linne fast svart iställert för vitt som i min ruta med vill ha saker, från H&M 49.50 :-

BH H&M halva priset 49:-

BIKINI :D Gina 79:- delen den fanns i stan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0