Beeeep....

Cha cha krillebooi här, solen stheker som fan här i stockholm! nää skojja :P men jag sov typ sjukt länge rekord faktiskt jag sov till lite över 1 och så gick jag upp och kollade på tv på bröllopet och gud va fina klänningar dom hade! jag såg en skitfin ljusblå med glitter och volanger typ men vet inte vem som hade den :S letat bajslänge efter bilder på henne men nej finns inte... men märtha louise hade också jättefin klänning och flera andra också massa glitter och sidentyg och lalalala men ahh jag e inte ett freak men klänningarna va jättefina men annars va det inte så jätteroligt... (A) men vi har grillat hos grannen och det va jättegott och nu ska vi äta efterrätt, mums!
bloggar mer sen puss <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0