Hemma igen

Sorry att jag glömde skriva i morse, inte van att blogga haha.
Men jag typ vakna kl halv 10 elr nått och åt frukost, mums.
Och sen satt jag vid datan och typ nörda runt lite XD
Sen typ fixade jag mig och åkte till liljeholmen med pappa och köpte mer hår färg och en tröja,
och hjälpte pappa med smakråd ^^
Har ni tänkt på hur myke dyrare en killtröja är gämfört med en tjejtröja, typ 300 spänn för en långärmad och karnske 150-200 för en tjejtröja.

Före , helt rött typ



Efter, mörkbrunt med lite röd/koppar toner


men  mitt smink e typ halvt borta på andra bilden och jag e nysminkad på första så det ser lite konstigt ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du sminkar dig! HUr sminkar man sig så?

2010-02-07 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0