Hej

Idag har jag bara försökt komma hem tidigt och så har jag hämtat lite saker hos mamma också, skitjobbigt att ha skilda föräldrar man måste hämta saker efgter skolan minst 1 gång i veckan :/
Aja men idag har planerat lite med Fliiizaah om när jag ska komma och hälsa på på landet. Och sen har jag försökt att göra klart no tidningen men inte blivit klar och så har vi no prov imorn och jag har inte tränat nått och glömde boken idag så jag får väll hitta på något..


Puss och kram på¨er alla men ni är lite dåliga på att kommentera ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars dig!! Men har du inte tid att skriva G-sakerna i tidningen? Eller har duför mycket kvar att göra?<33

2010-02-17 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0