Shopping ♥

Helu! Imorse vakna jag halv sju och jag kunde inte vakna helt jag typ släpade runt mig själv i rummet och la mig på golvet och kuddarna på golvet och i resväskan och sen svingade jag upp mig själv XD akolan va seg på morgonen Syslöjd vi ska brodera för dom som undrar, jag har västa coola ideén hoppas det är MVG på den ideén (A)och jag vet precis hur min balklänning ska se ut men tror inte jag sak andvända den... :P bara om den blir jättebra XDmen iaf sen så har jag iaf åkt och shoppade lite jag hade ioförsej bara 200 spänn men köpte mest av alla xD haha sofi köpte ett nagellack och jossan köpte en t-shirt och pyamas :) jag köpte en svart linne/klänning och ett ljusrosa linne och ett par graå tights och ett armband:D här kommer bilder :





Sry för sämst bildkvalite<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0