Prao,Gymnasium, skolångest!!!

Det regnar och jag har lite halvpanik över att skolan börjar om 17 dagar :O fyfan asså och jag måste fixa prao plats med nått jag kan  tänka mig jobba med och kolla upp gymnasium också väll och klara alla nationella prov :O usch!!! okej inte alla karnkse men jag kan ju vara lite extra glad att jag har dyslexi och får extra tid!! :D Jag funderar på reseguid men jag vet inte riktigt om jag kan bli det eftersom jag går på svengelska och har g i engelska :O aja det går säkert skitbra! har ni några tips på vad jag kan försöka jobba med? okej jag tror inte jag kan bli någon superdoktor för det pallar jag inte, men jag har ju funderat på dagis och om jag blir lång så vill jag bli modell (A) men annars vet jag inte jag vill göra nått kul så kom med förslag! :D puss och kram <33


Kommentarer
Postat av: Andreas

Modell! <3

2010-08-03 @ 05:01:49
Postat av: Nina <3

Du har lång tid på dig :) Men jag måste bara säga att även om du säkert skulle passa som modell så finns det flera tusen andra snygga tjejer som också vill bli det, så det är vääldigt stor konkurrens, så ha en plan B om du ska satsa på det :)

Kram <3

2010-08-04 @ 11:58:10
URL: http://skoskaf.blogg.se/
Postat av: anonym

Charlotte Perrelli

2010-08-14 @ 02:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0