Heeej <33

Saknat mig?! klart :P men Skolan va helt okej slapp SO:n :D:D:D fett nice vi ahde en föreläsning och den var mycket bättre än andra datorföreläsningar om intersett och dess baksidor för dom brukar ju alltid säga vad man inte ska göra och lalala han snackade om vad man måste göra om man gjort nått fel eller vad som kan hända, sen hade vi idrott och bajsont i benen! :O fett jobbigt mitt lag vann såklart XD nejmen ahah sen regnade det påväg till tunnelbanan :/ men gick bra ändå...Sen fick jag sällskap av en annan jo¨hanna från min klass och vi pratde lite tills jag gick av :) sen kollade jag in hos Anna ooch snodde lite godis haha :P men nu ska jag kolla lite mobiler på internet och vad fri surf kostar ungefär :) Vet ni vad det kostar med fri surf på xperia x10 mini pro?

puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0