Godmorgon!

Heej har ni sovit gott? inte jag ... Min husd skulle sova i mitt rum ochb så stängde jag dörren och sen gnällde hon och ville gå ut efter nån timme :/ sen låg jag i sängen och mina råttor höll på jättemycket och pep och sprang runt :/ och sen så måste jag städa buren för det är inte så bra luft härinne så jag kunde inte socva så jag la mig i min myttelilla soffa och tog bort allt därifrån så nu ser det ut som ett bombnedslag härinne... aja och så var filten lite dammig elr vad det heter och det va jättetrångt och så och hostade så bläää men jag vaknade en timme innan jag skulle upp :) och så gick jag ut med Märta nu ska jag klä på mig och fixa och gå m 20 min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0