Frågestund! (svar)

Så nu kommer jag äntligen svara ;)

Nicki
Halsband eller armband?
Hm.. svarar nog halsband
Dator eller mobil?
Mobil tror jag nog fast nääe dator.
Simpsons eller Family Guy?
simpsons
Justin Bieber eller Miley Cyrus?
Justin bieber
Läsk eller Vatten?
Läsk!
Kiss eller bajs?
Okej :S kiss det e frächare
Ögonskugga eller läppstift?
läppstift!
New Moon eller Eclipse?
har inte sett eclipse än XD så new moon

Nina <3

Vilka tycker du är de 3 viktigaste egenskaperna hos en kille?
Hmm.. första man lägger märke till är ju utseendet så det är viktigt första intryck men det skippar jag på denhär listan men första är att han ska vara intresserad av många saker och inte bara jag jag jag utan andra grejer också och sen andra är att han ska vara generös det är viktigt att inte vara snål då är det inget kul och sen tredje att ha humor!
Favoritämne i skolan?
hmm... NO :P
Hur länge har du bloggat?
jag har bloggat på lovelylittleidaah sen i feburuari ;) men sen hade jag imagenidaah och sen kommer jag inte ihåg men typ sammanlagt lite mindre än 2 år
Vem, när och hur länge varade ditt senaste förhållande?
Lite privat fråga men Sam , runt juni/juli, lite mindre än en månad
Postat av: Ida

När brukar du vara inne på stardoll??
Ibland när jag inte har nått annat att göra XD
kram

Postat av: Jojjo

Hej då dig!!
Är du fjortis, du ser ut som en men är du en riktig???????

Hej, jag var det förut men jag kan inte påstå att jag är det nu men visst ibland kan jag känna för att vara detr och det e inte meningen att jag ska se ut som en fjortis på alla bilder... kram
Postat av: Addiz

hejj !

Vem är du kär i??;)
Jag är inte direkt jättekär men jag gillar en kille men berättar ibnte vem ;) (A)
Vilka tycker du är de 3 viktigaste egenskaperna hos en kille?
läs ovan↑
så det var inte så mkt men ändå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0