Tjenixen

Smexi rubrik XD aa men idag så hade jag typ 2 riktiga lektioner och en tredje va typ klassråd så den gills inte, sen hade jag inga mer lektioner och då följde josefin med mig hem och vi klappa rådisarna och så lyssna vi på musik bland annat en dansk låt spelas ganska mkt på NRJ och killen sjunger "jeag kaller på daj" och fassnar som djutton på hjärnan och sen så åkte jag med josefin tbx till skolan men då va tydligen hennes lärare sjuk så vi åkte dit i onödan XD haha sen så va det någon filmcasting och dom fråga mig om jag ville prova och jag gjorde det hoppas verkligen att jag får va med för det verkar sjukt kul men lite nervöst XD typ kronjuvelerna lite fail men ändå :P sen så åkte vi hem och hämta pengar och ringde till en frisör i skhlm och så fikade vi och sen åkte vi dit och så köpte josefin en jättefin keps och jag  klippte håret och det blev jättebra :D sen så va det en asbra frissör som förklara att det skulle bli på ett visst sätt om man klippte uppklippt mycket typ ;P jag fattade inte men han förklarade typ 2 gånger och jag sa att jag fatat :P haha sen så fick jag ett kontantkort från comviq och man skulle typ va 16 för att få det men jag e bara 14 XD kändes bra haha :P och nu har jag suttit och lyssnat på musik och jag älskar fina texter i låtar som :det bara e så, Ängel och så älskar jag också ACDC tunderstock remix med croockers och dj cammy celebrate the summer :P haha okej jag kände för att skriva lite :p puss och kram <33 :*
och så dampar bilden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0