Teater

heej nu kom jag precis hem från skolan och vi var på elverket ;) teatern elverket och vi såg hjärtats beatbox den va helt okejmen lite skum ibland XD men faktiskt bra för att vara teater jag vet inte så mycket om det sen träffas jag och josefin en jättesnäll tjej som praoa där, och sen skullle vi gå runt i hela stan igen gud va jobbigtt att va där med skolan :/ sen så har jag ett par helt oandvända stumbyxor som kostar 99 kr på ginatrickot som jag inte vill ha och jag förstördekartongen så jag kan inte lämna tillbaka dom om det är någon som är sugen på att köpa dom säg till då och vad du kan tänka betala för dom men det e självklart mindre än 99 kr




Teater


strumbyxor någon vill köpa för 80 kr ?? eller annat pris??

Kommentarer
Postat av: Janina

okej :P du lär väl inte få åka till rimbo eller?:p<3

2010-04-29 @ 19:06:05
URL: http://bbinas.blogg.se/
Postat av: anonym

dem var ju snygga

2010-04-29 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0