Stockholm e kallt!

Hellu alla snyggingar, idag så va skolan helt okej varmt och vi fick sitta ute på svenskan :D
Sen så har jag och johanna elevens val och det va kallt! jag fryser fortfarande och det e obehagligt att skriva så det blir inte så mycket,vi har årets fotograf och vi skulle fota söderkåkar, stockholms vatten olch gamla stan till en börgan va det varmt men när vi hade gått ganska länge så frös man och jag köpte ett par strumpbyxor från gina tricot och om det inte e minnst 8+ imorn så dör jag :P men iaf sen så har jag blivit bästis med två ankor XD nee skojja :p men nuu ska jag typ laga mat :/ och sen tvätta för jag ahr det som hemkunskapsläxa :/ fett tråkigt men puss och kram senare ikväll kan jag visa några av bilderna jag har tagit om jag hittar sladden till kameramn och datan puss! <3 :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0