Skärholmen m johanna :D

Idag så va det slappt i skolan :) och slapp sista lektionen så då åkte jag och lämna tilllbaka min miniplattång och åkte sen med johanna till skärhomen the capital of shopping :P haha men det suger att va där det enda bra e att allt finns där ;) jag köpte då en 200 kr platttång som e skitbra och man kan kocka håret också :D fett nice och man kan bestämmma värme och så men det enda dåliga är att det tar lång tid att bli kall dårå men det e bara att lägga den på spisen sen köpte jag en concealer som e jättebra och hår färg som jag ska fixa till håret med ;) sen så har en bra person frågat om en till videoblogg e det någon mer som e sugen på det?? säg till då men det kommer en snart ;)
puss och kram :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIdeoblogg nu ! <3

2010-04-14 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0