Paint the sky blue and give me love

Hej alla murmeldjur och människor ;) idag så va jag i skalan och gjorde matteprov a del eftersom jag inte kunnat göra det innan lovet och ;) och imorn ska jag göra b delen och jag vet inte riktigt när jag har no prov hoppas inte imorn för jag har inte läst på nått alls! men sen så fick ja sluta tidigare också och det e sjukt skönt och så köpte jag e coca cola och gick hem och satte mig på balkongen och solade benen för dom e bajsvita :( men det hjälpte inte fast jag minst satt 30 minuter :P men jag ska ta brun utan sol :P och fuska lite mohahaha och då blir jag brun och fin och ni vita och fula! haha ne det va taskigt :P men jag ska göra det... sen så har jag färgat håret också utväxten och sånt och det blev jättebra och så luktar medlet sjuuukt gott! okej mobbba inte bilden men jag ser lite drogad ut och då karnske ni blir rädda och slutar besöka mig!! nää skojja men jag gillar hjärtan ;)

före efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0