Otursdag

Okej jag känner att jag har välldigt fantasilösa rubreker : Hej, tja, godmorgon, osv.... Aja men idag kan man snacka om otursdag jag spiller ut halva flaskan med ansiktsvatten i väskan och allt blir typ blött och jagh hinner knarrp torka bort allt för jag ska till tandläkaren och så håller jag typ på att få hål i en tand för den är så djup eller nått och sen lyckas jag på morgonen ta en hemsk kofta som jag har krupp på hela dan och sen köper jag en platttång men den va juh typ helt störd så jag ska lämna tillbaka den och köpa en ny imorn och sen så har jag sjukt ont i magen och så typ förstör jag min fridatidning som jag nte hunnit läsa och mina utveckligsamtals papper men dom e väll ganska okej nu men ändå  :O  aja nu ska jag glo på tv och typ sova lite sen för jag e dödstrött :P
puss åh kram <33:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker lite synd om dig...hoppas allt löser sig

2010-04-12 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0