Hej

Jag han tyvär inte blogga igår för jag orkade inte (A) bra ursäkt haha, men igår så akte jag jahanna sofi och petra hem till sofi och åt rabarberpaj och prinsesstårta så nu e vi jättetjocka :P haha skojja  men vi åt faktiskt det och sen så kollade vi på top model och simpsons typ ;) sen så gjorde vi lite annat och sen så gick alla hem och då så va jag typ hem Anna och då sminkade jag annas rygg XD haha och så flummade vi och ringde runt lite :P okej en person men ändå och det va kul :D <3 Jag har lite problem med att ladda upp nya bilder eftersom min mobil dampar och vägrar vara igenkänd av alla datorer så jag har bara gamla bilder som är från innan lovet :/ aja men idag så ska jag ringa någon och ´så vill jag gå på bio ;) jag ska se remember me :P haha nej men jag kan inte bestämma själv men jag känner för det iaf ;) puss och kram hejdå <33 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0