Heej igen :P

Nu e jag hemma igen från landet, det va helt okej på fredan så gjorde jag typ inget :/ men på lördan så solade jag typ 2 timmar på trappen och jag blev faktiskt lite brun på ben armar och i ansiktet för i år ska jag bli brun! ;* och sen så målade jag naglarna ockaså sen grillade vi för första gången i år och det e sjukt gott sen så va det jättevarmt och jag gungade i hamoken *stavning* , sen träffa jag janina och felicia men dom skulle till rimbo men jag fick inte följa med för min oroliga mamma :@ tröööög ! sen kollande jag på tv och tråkade och idag solade oich också så nu har jag blivit ännu lite brunaare ;P okej det synns knappt men man måste ju börja nån gång haha :P men nu e jag hemma och ska nog göra hemkunskapläxan men jag har ju gjort det förut :/ och träna till no provet men jag e sjukt trött..
okej men puss och kram alla :*<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0