Heeej :D

Hej alla sötisar :*
Idag så har jag typ städat :P skittråkigt och så typ sånt och sen igår va det en skitskumm familj som vi klappa deras hund och då typ hade dom 5 ungar som ba kom och spela spel med oss och typ trodde att vi va bästisar :S och vi ba vi måste äta nu och dom skrek hela tiden och massa saker det va sjukt jobbigt och så frös jag och så råka jag göra hål i min tröja haha :P aa men jag har hittat en jättesmart sida och det funkar verkligen man kan få gratis spotify prenium, voddler, 30 dagars medlemskap på WoW och Lockers och mycket mer, det e bara att bli medlem 1 minut accseptera medlemskap och sen klart http://www.streaminvite.com/recruiterID/7277 och så får man det ;)
puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0