Fall asleeeeep.... And dream about the summer.

Okej nu e har jag en aningen bättre rubrik än jag brukar ha :P haha aja men iallafall alla pengar på mobilen e slut så kan inte svara på hela månaden :'( ring om ni vill nått <3 och sen så e min mobil helt fucked up för jag kan inte ladda över bilder till datorn så det e durt :/ sen så e allt annat bra åh juste som min rubrik lyder så typ somna jag på no:n och svengelskan det va fett tråkigt :P haha okej men här kommer lite bilder från i sommras eftersom det inte finns några nya puss åh kram <333 :*



okej igga att jag ser helt cp ut och trodde att jag va skitsnygg ;P

okej det va den som såg normalast ut :P haha men detn e inte normal dårå men ändå haah :P

och jag läääängtar enormt till sommaren men okej hejdå kommentera lite mer ;) <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var skitsnygg och du är skitsnygg <3

2010-04-13 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0