Ida så hade jag sovmorgon och det e sjukt skönt att sova till kl 8 ;) sen så glömde jag att sätta på mig 2 örhängen :P så jag hade en pärla i en a örat :p och det mste sett sjukt ut men jag hadee ju utsläppt hår som tur. Sen hade vi idrott och jag och sötaste josefin hade uppvärmning och det gick bra men typ alla fick ont och mjölksyra :P hahah stackars alla XD vi slapp :p Mohaha okej lite elak men änså sen va det en SKITSTOR SPINDEL i duchen och jag våga inte gå in typ men jag gjorde det ändå och petra stog och kollade att den inte börja gå och jag typ börja gråta för jag e såå sjukt rädd för spindlar och opm jag sett den först hade alla fått tinitus! sen så hade jag matteprov och det gick jättebra tror jag :P haha sen så regna det också man ba jippie! NOT.. sen va det skitäcklig mat och POTATISMOS blää jag åt keso typ, sen va resten av dan bra vi skuter fram vårat no prov 5 dagar till nästa tisdag alltså :D och sen så när jag kom hem kollade jag på några som blev bitna av ormar på tv :S fett skabb en dog :( och så skulle vi äta middag och så blev det nått skumt med gissa... POTATISMOS! med kött i och jag tvinga i mig lite men usch potatismos e äckligt torrt och läskig smak det kan göra vad som hellst med potatis men inte mos, det e skitäckligt. Sen så har jag sjukt ont i huvet och så lyssnar jag på radio hahah NRJ såklart ;)och nyss lät det som domhade tagit en bit ur elovs och benys låt 15 minuter en kvart på NRJ - Vem va det som kasta? men det karnske inte va det :P typ facerippa han som jobbar där :P sen så e jag trött en puss och kram kommentera nu annars e det inge kul att blogga och min mobil har fortfarande damp så jag kan inte ladda över bilder till datan..
Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0